Pages

January 18, 2011

Golden Globe 2011

Idén sem volt hiány szemet gyönyörködtető ruhakölteményekben és csillogó-villogó ékszercsodákban a Golden Globe-on. Készítettem egy kis beszámolót róla. :)

Scarlett Johansson és az a bizonyos Elie Saab estélyi. Nagyon szép ez a halvány barack szín, és illik a színésznő hajához, stílusához is. :)


Sandra Bullock új frizurával és egyedül. A Jenny Packham ruha nagyon hasonlít Scarlett Johansson Elie Saab ruhájára. De ő is jól választott.

Megan Fox egy Armani estélyiben, az utóbbi időben lefogyott a színésznő, de a ruha így is szépen mutat rajta.


Nicole Kidman krémszínű Prada estélyiben. Semmi extra, letisztult és elegáns megjelenést kölcsönöz neki.


Angelina Jolie ragyogó Versace ruhában. Sokak szerint ez a ruha volt a legszebb, nekem egy másik jobban tetszett, de kétségkívül ez a ruha gyönyörű és tökéletesen áll a színésznőn!


Mila Kunis (A fekete hattyú) Vera Wang ruhában. Ő is mint Angelina a zöldre szavazott, szerintem jó választás volt. :)


Anne Hathaway Giorgio Armani Privé estélyiben. Előröl nem tűnik egy kivágott darabnak, de hátulról már annál inkább. Szerintem Anne is gyönyörűen festett az estén.


És végül Olivia Wilde Marchese ruhában és vad Christian Louboutin cipőben. Nekem egyértelműen eldöntötte a kérdést a legszebb ruháról a gálán. :)

Ezeket a képeket én választottam ki, ha többre vagytok kiváncsiak könnyen találtok galériákat az interneten. A gyönyörű ruhák melett akadtak borzalmasak is, nem sokára azokat is megmutatom. :)

0 komment:

Post a Comment